Boekingen

Enthousiast geworden? U kunt het Christelijk Zuidlaarder Mannenkoor boeken voor bijvoorbeeld een koffieconcert, of medewerking aan een kerkdienst. Neem daarvoor contact op met ons bestuurslid PR Hans Steendam. (Zie ook pagina contact) Via e-mail: h.steendam@gmail.com Of telefonisch: 050-409 4900 De kosten voor een optreden worden in onderling overleg vastgesteld. Het koor kan zonder bezwaar nieuwe stukken instuderen die passen bij het thema van de dienst. Voorwaarde is wel dat het thema vroegtijdig bekend is. In dat geval kan in overleg het muzikale gedeelte van de liturgie samengesteld worden.

Boekingen