Nieuwe leden

Enthousiast geworden? Kijk voor algemene informatie over de repetities hier. We zijn een groot koor, maar dat willen we ook blijven! Daarom zijn we continu op zoek naar nieuwe leden. Met name tweede tenoren en bassen zijn erg gewild, maar ook andere stemmen zijn van harte welkom. Heb je geen idee welke stem je hebt? Ook dat is geen probleem! Onze dirigent zoekt samen met je uit welke partij het beste bij je past. Auditeren is niet nodig. Kom gerust eens vrijblijvend een kijkje nemen! De eerste twee maanden kan iedereen gratis op proef meedoen met de repetities. Mocht je na twee maanden de smaak te pakken hebben, krijg je van het koor een pak in bruikleen van onze foerier, een volle repetitiemap en een concertmap van onze bibliothecaris en alle informatie die je nodig hebt van onze secretaris. Voor meer informatie neem contact op met onze secretaris.

Nieuwe leden